Údaje o jmenování ředitelem školy:
Ředitel školy: PaedDr. Martin Hrych
Jmenován: Usnesením Rady Města Milevska 25. 6. 2018
Údaje o zaměstnancích určených k poskytování informací podle čl. 8 odst. 2 zákona č. 106/1999 Sb.:
PaedDr. Martin Hrych (ředitel)
Tel.: +420 382 52 44 59, +420 775 70 00 60
Mgr. Štěpánka Nováková (zástupkyně ředitele - 1. stupeň)
Tel.: +420 382 52 13 93 +420 777 927 571
Mgr. Veronika Palusová (zástupkyně ředitele - 2. stupeň)
Tel.: +420 382 52 13 93, +420 775 70 00 63
Přehled nejdůležitějších předpisů, kterými se ředitel školy řídí při výkonu své působnosti:
Předpisy jsou k nahlédnutí od 8.00 do 16.00 hodin v pracovní dny v kanceláři školy
Zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon)
Zákon 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících
Zákon č. 262/2006 Sb. (zákoník práce)
Vyhláška č. 48/2005 Sb. o základním vzdělávání
Zákon č. 106/1999 Sb.
Řešení stížností
O ústních stížnostech, které nelze vyřídit ihned při jejich podání, sepíše se písemný záznam, a to i tehdy, jestliže vyřízení stížnosti náleží do působnosti jiné organizace. Pak se postupuje jako v případě písemných stížností.
V případě došlé písemné stížnosti je nutné podat zprávu do 5 dnů ode dne doručení stížnosti stěžovateli o příjmu stížnosti.
V případě, že stížnost je k prošetření a vyřízení postoupena jiné organizaci, oznámí se tato skutečnost opět písemně stěžovateli. Tato organizace již příjem stížnosti stěžovateli nepotvrzuje.
O ústních jednáních při prošetřování stížnosti sepíše pracovník prošetřující stížnost zápis, který musí obsahovat jména všech osob jež se jednání zúčastnily, stručné a výstižné vylíčení průběhu a výsledku jednání a také doložku, že účastníci jednání byli s obsahem zápisu seznámeni (+ datum jednání a místo jednání). Všichni zúčastnění jednání zápis podepíší. Jestliže některý účastník odmítne zápis podepsat nebo nesouhlasí s jeho obsahem, poznamená se to s uvedením důvodu na konec zápisu.
Každá stížnost má být vyřízena do 30 kalendářních dnů. O vyřízení stížnosti se podává zpráva stěžovateli písemně, i když se jedná o stížnost neoprávněnou. Vyřízením stížnosti se rozumí sdělení stěžovateli, které obsahuje výsledek šetření a návrh opatření.
Sazby úhrad za poskytování informací:
Náklady spojené s vyhledáváním informace: 100 Kč / hodina.
Pořízení kopií: 2 Kč / 1 stránka kopie, 3,50 Kč / 1 list kopie
Náklady za odeslání informace žadateli:
Podle platného poštovního sazebníku
Ochrana oznamovatelů (whistleblowing)
V souladu se Směrnicí EU č.2019/1937 ze dne 23.10.2019 o ochraně osob, které oznamují porušení práva Unie (dále jen Směrnice EU), s platností ode dne 17.12.2021, a v souladu se zákonem č. 171/2023 Sb., o ochraně oznamovatelů zavádí škola jako povinný subjekt v souladu s článkem č. 8 Směrnice EU způsoby a pravidla pro oznamování protiprávního jednání.
Oznámení je možné podat prostřednictvím vnitřního oznamovacího systému
- písemně, v listinné podobě předat osobně,
- písemně prostřednictvím poštovních služeb doporučeným dopisem, nebo dopisem s doručenkou,
- písemně elektronicky do datové schránky mm6mvyp
- písemně elektronicky zasláním na zvlášť pro tyto účely zřízenou e-mailovou adresu, k níž má přístup pouze příslušná osoba whistleblowing@zsmilevsko.cz
- ústně osobně, pokud o to oznamovatel požádá a s příslušnou osobou si domluví místo a termín.
Kontaktní údaje příslušné osoby pro příjem a zpracování oznámení:
Jméno, příjmení: PaedDr. Martin Hrych
Telefon: +420 775 700 060
E-mail: whistleblowing@zsmilevsko.cz
Datová schránka: mm6mvyp
Adresa: Jeřábkova 690, 399 01Milevsko
Výroční zprávy:
Výroční zprávy jsou k dispozici ke stažení ve formátu PDF. K otevření dokumentů ve formátu PDF je nutné mít nainstalovaný například program Adobe Acrobat Reader, který je k dispozici zdarma.
- Výroční zpráva školy za rok 2016/2017
- Výroční zpráva školy za rok 2017/2018
- Výroční zpráva školy za rok 2019/2020
- Výroční zpráva školy za rok 2020/2021
- Výroční zpráva školy za rok 2021/2022
- Výroční zpráva školy za rok 2022/2023
V případě zájmu jsou k dispozici k nahlédnutí u ředitele školy v pracovních dnech od 8.00 do 16.00 hodin.